Home » torturi/ cakes » Tort ciocolatos cu masina din fondant / Chocoholic cake with fondant cake topper

Tort ciocolatos cu masina din fondant / Chocoholic cake with fondant cake topper

Inca din copilarie, ciocolata a fost preferata mea in materie de dulciuri. Imi aduc aminte de fiecare data cand luam sau primeam o ciocolata o imparteam cu parintii, bunicii sau cine mai era cu mine si era o mare placer sa savurez fiecare bucatica. Numai un om caruia ii place ciocolata asa de mult poate sa ma inteleaga. Recent iubitul unei college si-a sarbatorit onomastica si a vrut un tort cu ciocolata si cacao, fara nimic altceva, doar multa ciocolata. Asa ca am facut un tort ciocolatos la care sunt cu gandul si acum.

Am folosit mousse de ciocolata pt crema si blat de cacao.

t d 1

Ca décor dorinta sarbatoritului a fost sa aiba o masina cu telecomanda.

t d 2

Ei bine aici am avut ceva de munca si dezsi am imprumutat marca BMW ce-a iesit e ceva unic, un model nescos pe piata inca, de nici un producator auto. :))

t d 3

Sper sa va placa!

English version:

Since childhood, chocolate was my favorite in terms of sweets. I remember every time I bought a chocolate or received one, I used to share it with my parents, grandparents or whoever was with me at that time and it was a great pleasure to savor each piece. Only those who like chocolate so much can understand me. Recently one of my colleague’s boyfriend celebrated his name day and wanted a cake with chocolate and cocoa, with nothing else, just a lot of chocolate. So I made him a chocolate cake that is still in my mind now.
I used the chocolate mousse for the filling and a cocoa sponge.
The birthday boy desired a special decoration, a remote control car. Well here I had a real challenge and even if I borrowed the BMW trademark this unique market model is not yet produced by any car company. :))

Enjoy!

11 thoughts on “Tort ciocolatos cu masina din fondant / Chocoholic cake with fondant cake topper

      • I get this baker’s dilemma too! We never get to see the insides of all the beautiful cakes we’ve made for someone else (unless we’re invited to the party) and we seldom get to taste a proper slice too… haha…

        Our names are almost similar! – xoxo, Dana

Leave a Reply

