Home » starter » Ciupercata / Mushroom delight

Ciupercata / Mushroom delight

Am inceput competitia inventiilor culinare pe noul an. E o competitie mai mult cu mine desigur pt ca vreau sa vad pana unde ma tin limitele imaginatiei in bucatarie. Pt inceput o sa ma joc pe retete mai simple pt ca asa e mai bine, sa nu ne hazardam la lucruri complicate ca sa nu dam foc bucatariei sau sa daramam blocul, nu de alta dar e nou si dragut si merita o sansa. Initial planul acestei mancari a fost sa fie o tocanita de legume in care sa includ si multe ciuperci insa pana sa purced la proceul de gatit m-am razgandit. Asa ca am facut un bilant al legumelor si am luat:

  • 10 cartofi potriviti
  • 3 morcovi mai mici
  • 700 gr ciuperci conservate
  • 3 cepe
  • zarzavat de la borcan cu rosii
  • condimentele de rigoare

Am pus la fiert cartofii si morcovii si am taiat ceapa marunt

Image

Apoi am calit ceapa si zarzavatul cu rosii. Dupa ce s-au fiert cartofii si morcovii i-am taiat rondele. Am pus in tava de yena putin ulei si am asezat un pat de cartofi peste care am pus o parte din legumele calite, apoi un strat cu ciupercile din conserva apoi morcovii taiati rondele si restul de zarzavat calit peste ele. La final am pus un strat de cartofi:

Image

Dupa aceasta am batut 2 oua si le-am turnat peste legume si am ras cam 100 gr de branza sarata peste si fuga la cuptorul incalzit. S-au copt in aproximativ 40 de minute la foc moderat.

ctc3

Se poate servi ca fel de sine statator la aperitiv sau ca si garnitura mai bogata langa o portie de carne cu un sos usor care sa ii taie din greata.

Pofta mare!

ctc4

English version:

I  started the new year culinary inventions competition. It’s more of a competition with myself  of course as I wanted to see how far are limits holding my imagination in the kitchen. I started a game for the easiest  recipes as this way is better, that is not to hazard myself with complicated things giving me the chance to burn down my kitchen or demolish the block, because it’s all new and nice and it worth a shot in life. Initially the plan of this dish was to be a vegetable stew that includes many mushrooms but before cooking it I changed my mind. So I took a stock of vegetables and got:

10 medium potatoes
3 carrots small
700 gr canned mushrooms
3 onions
vegetables in jar with tomatoes
the necessary spices

I put the potatoes and carrots to boil before peeling them and I chopped the onions. I then fried them, the onions that is with the canned vegetables and tomatoes. After I have boiled the potatoes and carrots I sliced them in round shape. I took a Yena tray, added a little oil in and placed over a bed of potatoes, I added the part of the fried vegetables, then a layer of the canned mushrooms then the sliced ​​carrots and in the end the remaining vegetables over. Finally I added a layer of potatoes. For the grand finally I have then beaten 2 eggs and I poured them over the vegetables and grated about 100 grams of salted and placed it into the heated oven. They baked in about 40 minutes at moderate heat.
You can serve it as a stand-alone dish, appetizer or as a rich garnish with a sauce that ease it and also to cut out the nausea.

Enjoy!

2 thoughts on “Ciupercata / Mushroom delight

Leave a Reply

