Home » fel principal/ main course » Gaina la cuptor / Roasted chicken

Gaina la cuptor / Roasted chicken

Nu am zis niciodata ca sunt o bucatareasa iscusita sau vreun mic sef patiser in devenire si ca ce gatesc eu, mancaruri simple si complicate sau dulciuri, sunt dintre cele mai bune. Daca stai si te uiti putin la ele, la macarurile mele, multe nici nu sunt asa complicate si nici nu arata intr-un mare fel. Insa ceea ce pot spune si nimeni nu ma poate contrazice (pt ca nu o sa il las) este ca toate au un gust minunat, pe care nu il uiti asa usor. Sunt o persoana obeza si ai putea spune la prima vedere ca de aia imi place mancare ca sa vede dupa felul in care arat. Eu zic altceva: e vorba de placerea de a te simti util, de placerea de a oferi celor dragi ceva facut de tine si multa iubire, si cu toata modestia de rigoare e vorba si de miliardele de fani pe care o sa mi-i fac. Hi hi hi hi hi

Dar iata ca a venit vremea si gainii mele sa isi dezvaluie frumusetea in tava. Am gatit-o dupa exact aceleasi principii dupa care am gatit si curcanul pt masa de Craciun. Deferenta a fost aici ca doamna gaina a fost prefiarta si mult mai mica si mai timida. Initial am facut un sos din

  • 200 ml vin alb
  • 10 ml ulei de masline
  • putin rozmarin
  • piper, sare
  • un strop de miere de albine
  • si cam 300 ml apa simpla
  • un praf de curry
  • 2 stropi de sos de soia

g11

Am aranjat gaina in tava si am parfumat-o cu aromele mai sus enumerate, dupa care am taiat

  • 2 cepe
  • 4 cartofi

Si am pus tot in tava, si apoi la cuptorul incalzit putin in prealabil si lasat la foc mic.

Image

Am lasat-o la cuptor cam 1 ora, dar intre timp am intors-o si pe alte parti si am pus peste ea lichid din tava ca sa o rumeneasca usor. Intre timp am facut si un mujdei de usturoi si o mamaliguta de-a noastra si de-a tuturor, si gata a fost masa de duminica

Image

Pofta mare!

English version:

I never said that I am a skilled cook or a little chief baker in the making and that what I cook, simple and complicated foods or sweets are the best. If you stand and look at them a little at my dishes many are not so complicated and not that good looking. But what I can tell and no one can contradict me (because I will not let them) is that they all taste great, a taste one can’t forget so easy.  I am an obese person and you could tell at first glance that I like food because of the way I look. I disagree, it’s the pleasure to feel useful, to please the loved ones by offering something made by you with a lot of love, and with all the necessary modesty it’s also about the billions of fans that I will soon have . He he he he he

But I will let now my chicken to its beauty in my tray. I cooked it accordingly to the exact same principles by which I cooked the turkey for Christmas dinner. Deference was here that Mrs. Chicken was boiled before and more shy. Initial I made the sauce, by adding together

200 ml white wine
10 ml olive oil
little rosemary
pepper, salt
a hint of honey

curry powder
2 drops of soy sauce
and about 300 ml of plain water

I arranged the chicken in the pan and I added the fragrant flavors listed above, then I cut

2 onions
4 potatoes

And I put everything in the pan, then in the heated oven and leave to simmer. I left it in the oven about 1 hour, but meanwhile I turned it on other parts and put over it some liquid from the tray liquid to brown slightly. Meanwhile I made ​​a garlic and the magic polenta, a garlic sauce and then it was ready the Sunday dinner.

Enjoy!

2 thoughts on “Gaina la cuptor / Roasted chicken

Leave a Reply

