Home » torturi/ cakes » Tort Albinute / Bees cake

Tort Albinute / Bees cake

Ideea mai putin obisnuita de a face un asemenea tort a venit de la sotia unui coleg de munca. Este pasionata de albinute si dragostea ei pt aceste animalute atat de speciale a fost motivul pt care am ajuns sa fac acest tort. Recunosc din primele randuri ca mica mea creatie nu a fost un succes total, ba chiar a fost un altfel de esec culinar cu aroma de cacao si fondant.

Cu toate acestea surpriza si-a atins scopul caci domna sarbatorita a fost profund impresionata de gestul sotului si mi-a soptit o albinuta ca bucuria enorma a fost cea care a facut-o sa ignore punctele slabe ale tortului.

Am folosit acelasi blat de prajituri pe care deja il consider preferatul meu si al celor pt care fac tort.

Apoi crema ganache si un sirop cu aroma de rom.

alb1

Decorarea a fost cea care mi-a dat batai de cap.

alb2

Desi am folosit scobitori pt a convinge albinutele sa stea in picioare si mandre, una din ele, mai buclucasa nu a vrut sub nici o forma sa ma asculte si mai mult de atat a convins-o se pe cealalta sa nu accepte aripioarele pe care le aveam pregatite pt ele.

alb3

Cu siguranta eu am avut multe de invatat pt viitoare provocari si in acelasi timp le multumesc celor doi soti pt aprecierile lor.

English version:

The unusual idea to make such a cake came from the wife of a coworker. She is very passionate about bees and her love for these special animals was the reason that made me say I have to bake this cake. I admit from the first lines that my little creation was not a total success, I could even call it a sort of a culinary failure with cocoa and fondant flavor.
However this surprise has achieved its goal and the nice lady that celebrated her birthday last week was deeply impressed by the gesture of her husband as so a bee whispered to me. Her enormous joy was the one that made her ignore the weaknesses of my cake.
I used the same sponge for cakes you already know and about which I can say it’s my favorite and also for those for whom I bake.
I used cream ganache and rum flavored syrup for the filling.
The decorating part was the one that gave me headaches. Although I used toothpicks for convincing my bees to proudly stand up and straight, one of them, more troublesome wouldn’t listen to me in any way and more than that she persuaded her neighbor to do the same and even not to accept the wings that I had prepared for them.
I certainly had a lot to learn for future challenges and also I would like to send a BIG “thank you” to both spouses and all their appreciation.

3 thoughts on “Tort Albinute / Bees cake

Leave a Reply

