Home » ceva dulce/ sweets » Tarta cu nuci si fructe / Nutty and fruity tart

Tarta cu nuci si fructe / Nutty and fruity tart

Cine nu viseaza sa fie inventator? Eu cred ca fiecare dintre noi se crede a fi, si unii chiar reusesc sa fie niste mici zei si sa dea viata unor lucruri noi. Nu pot sa zic daca si eu fac parte din aceeasi categorie insa imi place sa ma joc cu tot felul de ingrediente sau lucruri. Cand eram copil ma jucam cu noroi si iarba uscata, pietricele si frunze din copaci si aveam propriul meu restaurant unde invitam copii din vecini sau papusile acestora. Cam asa ceva am vrut sa fac si acum, sa inventez ceva. Daca mi-a iesit sau nu eu sunt ultima persoana care sa confirme, cred totusi ca a iesit ceva interesant.

Am cautat prin bucatarie si am luat

  • 2 oua
  • 400 gr faina
  • Niste fructe concelate din frigider
  • 150 gr nuci
  • Cacao
  • Niste stafide ratacite
  • Aproximativ 250 ml apa, care poate fi inlocuita cu lapte
  • Esenta de portocale
  • O lingurita de bicarbonate de sodium, stins in otet

trt ghici

Apoi am batut albusurile de la oua cu mixerul, si le-am amestecat cu galbenusurile, fructele, cacaoa, nuca, apa, 2 linguri de ulei, fructele, esenta si treptat am pus faina pana am obtinut o pasta mai consistenta.

trt1

Am luat apoi forma de 30 cm si am pus amestecul la cuptor.

trt2

Greseala mea a fost ca am pus ceva mai multa apa si i-a luat 1 ora sa se coaca, iar interiorul parea putin necopt, insa a semanat cu o budinca de cacao cu aroma de fructe de padure si nuci.

La final am pus peste ea gel rosu si am lasat-o la frigider 2 ore.

trt3

Sper sa va placa si voua si daca aveti sugestii, sunt nerabdatoare sa le incerc.

Pofta mare!

English version:

Who doesn’t dream of being an inventor? I believe that each of us is believed to be, and some even manage to be, like little gods and give life to new and interesting things. I can’t say if I belong to the same category but I do like to play with all sorts of ingredients or things. When I was a kid I was playing with mud and dry grass, pebbles and leaves from trees and had my own restaurant where children were invite with their dolls and toys. So I wanted to do and now, to make something new. If it turned out fine I’m not the one to confirm, still I think the outcome was something interesting.
I searched the kitchen and I took

  • 2 eggs
  • 400 grams of flour
  • Some frozen fruits from the refrigerator
  • 150 g nuts
  • cocoa
  • Some stray raisins
  • Approximately 250 ml of water, which can be replaced with milk
  • orange essence
  • A teaspoon of sodium bicarbonate, died in vinegar

Then I beat the egg whites with a mixer, and I mixed them with the yolks, fruits, cocoa, nuts, water, 2 tbsp oil, fruits, essence and add the flour gradually until I had made a consistent paste.
I took the form of 30 cm and put the mixture in the oven. My mistake was that I put too much water and it took 1 hour to ripen, while the interior seemed to be immature, not cooked, but it resembled a cocoa-flavored pudding with berries and nuts.
Finally I added over it some red gel and left it in the refrigerator 2 hours.

I hope you will enjoy it as well and if you have any suggestions, I’m eager to try them.

Leave a Reply

