Home » alandala/ miscellaneous » Buna ziua, m-am intors! / Hello, I’m back!

Buna ziua, m-am intors! / Hello, I’m back!

Dragilor, nici nu pot exprima in cuvinte ce dor mi-a fost de voi! Si cei care ma cititi si ma stiti personal dar si de voi, straini hoinarind pe internet si care intr-un moment sau altul s-au lovit de cateva cuvinte scrise de mine. Am avut nevoie de o pauza dar nu am planificat sa fie chiar asa de lunga. Faptul ca unii dintre voi mi-ati scris intrebandu-ma daca sunt bine mi-a umplut inima de fericire, ca cineva se gandeste la mine. Pot doar sa va spun ca sunt bine si usor usor ma intorc in blogosfera sa impartasesc cu voi putin din mine cum o fac de vreo 2 ani.

Iata ce s-a mai petrecut in aceasta lunga pauza. In luna mai cand am pus ultimul articol am aflat si cea mai frumoasa veste din viata mea. Pentru prima data in viata mea am aflat ca voi fi mamica. Bucuria si avalansa de sentimente poate fi inteleasa doar de cei care sunt la randul lor parinti. Atat eu cat si sotul meu dar si parintii nostri si prietenii apropiati suntem toti foarte fericiti. Vom avea un baietel, un copil pe care ni l-am dorit mult si de care vorbim cu drag de mai bine de 4 ani.

Bebe a fost cu noi si la alt eveniment important, la nunta noastra. A fost bebe cuminte si a ascultat de mami nu a provocat greturi si neplaceri fizice, a stat cuminte in burtica pt ca noi sa ne bucuram de fiecare clipa.

t3

Mi-am promis ca imi voi face singura tortul de nunta si asa am facut. Am muncit cateva ore bune la el. A fost cu 3 etaje.

t1

Fiecare etaj a avut blat de vanilie si crema Chantilly dar si blat de bezea cu nuca si mousse de ciocolata cu visine. Un deliciu. Am dovezi ca l-am facut eu cu mana mea, ajutata si de sot.

t2

Din cauza presiunii timpului decorul nu a fost unul fantastic, clar se putea mai bine, dar m-am scos la gust pt ca a primit aprecieri de la toata lumea si mai mult de atat nu imi puteam dori.

t4

Intre timp a trecut toata vara si toamna. Noi suntem bine, bebe este bine. Il asteptam sa se nasca in ianuarie anul viitor, asta daca nu e mai grabit si poate vine chiar cu Mos Craciun.

Cam atat despre pauza asta lunga. Zilele ce vor urma o sa pun si cateva retete facute de mine in acesta vara si toamna.

Va imbratisez cu drag si ma bucur enorm sa fiu iar printre voi, ceva mai activa.

English version

My dears, I cannot express in words how much I missed you! I missed you all those who read me and know me personally but I also missed those wandering strangers on the internet that at some moment or another have been introduced with something written by me. I needed a break but I didn’t planned to be quite so long. The fact that some of you have written to me asking me if I am well filled my heart with joy, someone thinks of me. I can only tell you that I am good and I plan to get back in the blogosphere to share with you a little part of me as I have been doing for almost 2 years.

Here’s what has happened in this long break. In May, when I posted the last article I found out the most beautiful news of my life. For the first time in my life I will become a mommy. The joy and the avalanche of feelings can be understood only by those of you who are themselves parents. Both myself and my husband but also our parents and our close friends are all very happy. We are going to have a baby boy, a child we wished for and of whom we’ve been talking for over 4 years.
The baby was with us at other important event in our lives which took place in June, our wedding. He was quiet and listened to Mommy and did not cause me nausea and physical discomfort, he stood still in my womb for us to enjoy every moment.

I promised myself that I would bake my wedding cake and so I did. I worked a few hours but it worth it. It had 3 tiers. Each tier had a vanilla sponge with Chantilly cream, meringue crust with walnuts and chocolate mousse with cherries; a true delight. I have the proof that I did it myself with my husband’s help of course. Due to the time pressure it didn’t had fantastic decorating details, clearly it could have been better, but the taste was awesome so that I received congrats from all of those who ate it and that was more than that I could have asked for.

Meanwhile, during this summer and fall we’ve been good; the baby is fine, growing. We are waiting for him to be born sometime in January next year that is if he won’t rush and comes with Santa.
So much about my long break. The days to come I will post some recipes I made this summer and fall.
I hug you all with love and I am so happy to be back among you, I hope more active.

9 thoughts on “Buna ziua, m-am intors! / Hello, I’m back!

  1. Congratulations, Oana! A lot of work for that cake, it’s beautiful just as it is. What a nice photo of you and your husband. That baby will be very handsome…Best wishes~

Leave a Reply

